Resultaten

Het cijfer voor patiënttevredenheid

%

van onze patiënten bereikt abstinentie

%

van onze patiënten raadt ons aan!

Onze resultaten

Algemene waardering: 9 / 10

Bejegening: 5 / 5

Samen beslissen: 5 / 5

Uitvoering behandeling: 5 / 5

Informatie behandeling: 5 / 5

In 2022 is de Consumer Quality Index (CQI) vragenlijst afgenomen. Op basis van deze vragenlijst kreeg de ambulante behandeling van Castle Craig een gemiddelde score van 9.

Onze ROM resultaten

Routine Outcome Monitoring is de manier waarop wij de resultaten van onze zorg verzamelen. Wij gebruiken hiervoor het meetinstrument MATE (Meten van Addicties voor Triage en Evaluatie). Op veel gebieden scoren wij uitstekend en boven het landelijk gemiddelde. Hieronder vind je de ROM-resultaten van de afgelopen jaren.

PDF ROM resultaten Castle Craig 2018/2019
PDF ROM resultaten Castle Craig 2018
PDF Rom resultaten Castle Craig 2017
PDF Rom resultaten Castle Craig 2016
PDF Rom resultaten Castle Craig 2015

CHRISTO Resultatenstudie

Voor de introductie van het MATE meetinstrument deden wij metingen aan de hand van de Christo Inventory for Substance-misuse Services. Hieronder vind je de resultaten van eerdere jaren.

PDF CHRISTO resultatenstudie 2013
PDF CHRISTO resultatenstudie 2012
PDF CHRISTO resultatenstudie 2011
PDF CHRISTO resultatenstudie 2010
PDF CHRISTO resultatenstudie 2009
PDF CHRISTO cocaine resultatenstudie 2007

Audits en certificering

Naast resultatenstudies wordt ook overkoepelend gekeken hoe wij de kwaliteit van onze zorg hoog houden. Dit gebeurt bijvoorbeeld aan de hand van de externe audit voor ons kwaliteitsmanagementsysteem. Ook de inspectiedienst voor de gezondheidszorg komt bij ons bezoek. 

Auditrapport HKZ 2018
Certificaat HKZ 2018
Auditrapport HKZ 2017
Rapport van het inspectiebezoek op 20 maart 2017
PDF HKZ certificaat 2016
Auditrapport HKZ 2016

Kwaliteit en governance Castle Craig Hospital

Via deze link vind je informatie over de governance van de kliniek in Schotland. Ook inspectierapporten en accreditaties staan hier.